domingo, 15 de junio de 2014

El racó més bonic de la Vall de Boí

Dear students,
Després dels dos dies a la Vall de Boí, ha arribat el moment de posar-se a treballar de debò. Teniu molta feina a fer durant aquests dies...però segur que ho fareu molt bé.
Per començar, ens agradaria saber quin ha estat el lloc que més us va agradar de la Vall de Boí. Heu de fer un comentari en aquesta entrada del blog.
Ah, també volem fer un recull de fotos de la Vall per penjar-les al nostre blog. Per tant, si teniu fotos boniques, ja les podeu començar a enviar....
Endavant!!!

44 comentarios:

  1. A mi m'ha agradat tot, però el que més és el parc nacional d'aigüestortes.
    Adeu.

    ResponderEliminar
  2. A jo el lloc que em va agradar, va ser el Parc Natural d'Aigüestortes perquè tot estava molt net i feia goig de veure un paisatge natural tant net.

    ResponderEliminar
  3. El lloc que més em va agradar de la Vall de Boí va ser Aigüestortes. Personalment vaig trobar que era un parc molt bonic i verd, on es veia que els importava la natura. Els paisatges eren impressionants i s'hi desprenia molta tranquil·litat. A mi m'agrada molt la natura i per això el parc va ser el lloc que em va agradar més encara que trobo que és un lloc que li podria arribar a agradar a tothom.

    ResponderEliminar
  4. El lloc que més em va agradar va ser el Parc Natural d'Aigües Tortes. Em va sorprendre molt, pensava que seria més aburrit, no sabia res del que ens explicar, molt nou i entretingut.
    Alguns no tenien molt bona actitud, no paraven molta atenció, però crec que era perquè estàvem molt cansats, teniem ganes d'arribar a Lleida ràpid, teniem ganes de dormir, descansar. Però si haguéssim parat mes atenció, ens hagués agradat i sorprès molt més del que ja ens va sorprendre. Aquesta és la meva opinió mirant el meu grup.

    ResponderEliminar
  5. Per mi el lloc que més m'ha agradat ha estat Aigüestortes.
    El paisatge era molt impressionant i molt bonic.

    ResponderEliminar
  6. A mi personalment el que mes m'ha agradat ha estat el parc natural d'Aigües tortes,perquè va ser molt interessant i em va impressionar molt tota l'extensió que tenia i el munt de plantes i animals que hi havia.
    També hem va agradar molt l'església de Sant Climent perquè hem va encantar la projecció del Pantrocrator i també hem va agradar pujar al campanar per aquelles escales tan dretes

    ResponderEliminar
  7. A mi lo que més me a agradat a sigut el parc nacional d'aiguestortes i tamber me va agradar molt lo del joc de nit, va ser entretingut, en general o vaig pasar be i em vaig divertir.
    (Soc l'Alex Sanz pero el ordinador fique "Guillem Mora Bea" i no deixe canviarlo)

    ResponderEliminar
  8. A mi en general m'ha agradat molt, sobretot el Parc Nacional d'Aigüestortes. Hem va agradar la naturalesa i les muntanyes que es presentaven. Va ser molt divertit!!!

    ResponderEliminar
  9. A mi el que més em va agradar va ser el parc natural d'aigüestortes perque l'escosistema estava molt net i el que em va sorprendre es que la viola d'aigua que es una flor tardi 13 anys en florir.

    ResponderEliminar
  10. Ami em va agradar molt el centre de fauna de Pont de Suert,va estar divertit veure els animals com les truites i les llúdrigues. També em va agradar molt el Parc d'Aigües tortes, em va impressionar molt el fet de haver mes de 300 llacs. Va estar molt bé tot en general.

    ResponderEliminar
  11. Per mi el lloc que més me va agradar va ser el parc Natural d'Aigüestortes, perquè pensava que seria molt més aborrit, que no seria tan gran i que no em soprendria tant, i lo que més me va sorprendre va ser l'agua tant neta, els paisatges que eren molts bonics, i tota la vegetació que hi havia i tot era molt interesant i impresionant.

    ResponderEliminar
  12. A mi el que més em va agradar va ser la visita a Taüll, sobretot la projecció del Pantocràtor a l'esglèsia de Sant Climent de Taüll.
    També em va agradar que ens deixessin anar d'una esglèsia a l'altra perquè així podiem veure els carrerets i la gent d'aquell poble.
    El xàfec que va caure no va ser gaire agradable però tampoc va espatllar la tarda ni molt menys.

    ResponderEliminar
  13. En general hem va agradar tot, però si he d'escollir una visita, hem decanto pel Parc Natural d'Aigüestortes. El paisatge era molt bonic i estava tot molt net. Es notava que als encarregats els interessa molt mantenir en perfecte estat el bosc i evitar que les diferents espècies que hi habiten desapareguin o tinguin algun problema. També vaig aprendre moltes coses noves amb aquesta visita.

    ResponderEliminar
  14. A mi el que més m'ha agradat ha sigut el Parc Nacional d'Aigüestortes, tot i que ja hi havia pujat.
    També m'ha agradat molt anar a la casa de colònies del Montsant ha sigut una bona ocasió per recordar uns bons moments.
    :)

    ResponderEliminar
  15. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  16. En general hem va agradar tot, però en concret lo que me va agradar mes va ser la pisiscola on vam poder contemplar molts animals de tot tipus com, la llúdriga, els visons o truites.
    També m'ha agradat molt tornar a veure la casa de colònies Montsant, perquè em va recordar els records de quan anàvem de colònies quan erem petits

    ResponderEliminar
  17. Personalment aquesta excursió m'ha agradat força.
    El que més m'ha agradat a set la central hidràulica de canelles, i també el joc de nit, que m'ho vaig passar molt be al joc de nit de la Hidra, va ser el millor per mi.
    També hem va agradar anar a un lloc on anàvem de petits i recordar-lo.. va ser de lo millor*-* la casa de colònies de Montsant.
    Molt atentament jo.
    A10)

    ResponderEliminar
  18. El lloc que mes em va agradar va ser el parc de Aigüstortes havia moltes plantes interessants com les plantes carnívores o l'agua era molt bona ...

    ResponderEliminar
  19. A mi el que més m'ha agradat ha sigut el Parc d'Aigüestortes, em va impressionar la grandària del parc i lo net que estava el bosc i el riu.

    ResponderEliminar
  20. Boí Moments
    Avui el nostre grup a enllestit molt el treball, em enllestit el treball personal,tots estem treballant amb els seus assumptes

    ResponderEliminar
  21. A mi el que més m'ha agradat ha estat la visita a les esglésies perquè, tot i que el romànic no m'apassioni, quan acabàvem les fitxes que ens donaven, podíem passejar pel poble amb qui volguéssim.
    La part de la visita i les explicacions han estat bé tot i que a vegades s'ha fet una mica pesat.
    El que de veritat m'ha encantat ha estat quan he sabut que aniríem a la casa de colònies a la que anàvem de petits perquè jo també vaig passar molts dies allà amb alguns alumnes i els jocs i recordar a l'habitació on dormíem m'ha portat molt bons records i emocions.

    ResponderEliminar
  22. El viatge ha estat molt bonic, he apres coses noves i també n'he recordat de velles, com per exmple el Montsant

    ResponderEliminar
  23. El lloc que més m'ha agradat a estat el Parc Nacional d' Aigüestortes, perquè tot era molt bonic i net, i algunes coses que ens van explicar em van deixar molt impressionada, els paisatges... També em va agradar molt Pont de Suert i l'estona que teníem per dinar i passejar. En concret m'ha agradat tot. També m'ha agradat la nit a Montsant. Ha estat molt bé la sortida.

    ResponderEliminar
  24. A mi el que més hem va agradar va ser Aigüestortes. Hi havia moltes coses però el que més em va agradar va ser la flor que creixia cada 13 anys.

    ResponderEliminar
  25. A mi el que més em va agradar va ser l'Esglesia de St Maria de Taull perquè vam pujar al campanar,vam veure el Pantocràtor (perquè no sabia que era una projecció)i després vam tenir temps lliure per passejar per el poble i va estar molt bé,perquè sinó, si visitem molts llocs seguits,sen's fa pesa't.
    En general m'ho vaig passar molt bé,però tindria que haver-hi més temps lliure i més dies.

    ResponderEliminar
  26. A mi el que més em va agradar va ser el parc nacional d'Aigües tortes perquè tot estava molt net i tenia un paisatge preciós.
    La representació audiovisual del pantocràtor em va encantar, tambe em va agradar molt pujar a dat de tot del campanar perquè hi havia unes vistes precioses.

    ResponderEliminar
  27. A mi personalment el que mes em va agradar va ser el parc nacional d'Aigües Tortes perquè el paisatge era preciós i tot estava molt net.
    També em va agradar molt la representació audiovisual del pantocràtor de l'església de St Maria de Taüll, i pujar a dalt del campanar perque hi havia unes vistes precioses.

    ResponderEliminar
  28. A mi un dels llocs que mes em va agradar dels que vam visitar va ser el Parc Natural d'Aigüestortes, per que a mi sempre m'ha agradat la natura ja que em tranquil·litza, i veure-la allá en un estat tan net i verd, m'ha fet sentir molta serenor, i apendre coses noves sobre aquell lloc va fer que m'agrades mes el parc. L'altre ha sigut l'esglesia de Sant Climent, ja que la presentació d'aquesta va ser espectacular i molt treballada. Però malgrat aixó, el viatje senser m'ha agradat molt.

    ResponderEliminar
  29. El que més em va agradar de la sortida va ser la visita al Parc Nacional D'Aigüestortes.
    Hi havia moltes espècies, tant animals com vegetals. No les vam poder veure totes perquè n'hi havia algunes que eran molt difícils de veure i també perquè no teniem més temps.

    ResponderEliminar
  30. El lloc ue més m'ha agradat a sigut el parc Natural d'Aigüestortes, les flors els animals que m'han semblat interesants i vastant macos.

    ResponderEliminar
  31. El que més em va agradar va ser el Centre de fauna de Pont de Suert(la llúdriga)

    ResponderEliminar
  32. El que més m'ha agradat de tot el viatge ha sigut el centre de fauna de Pont de Suert, perquè va ser mol divertit veure com jugaven les truites i les llúdrigues.

    ResponderEliminar
  33. A mi el que més em va agradar va ser la visita a l'església de Sant Climent, després d'haver vist el pantocràtor a les fotos, quan vam veure l'església va estar bé,i gràcies a la projeccióvam poder veure com havia estat temps enrere. També em va agradar poder pujar al campanar. El parc d'aiguestortes també em va semblar molt bonic, no sabia qua a Catalunya tinguessim una extenció natural tan gran.

    ResponderEliminar

  34. La part que vaig trobar més interessant i que hem va agradar més va ser l'església de Sant Climent, per haver tingut l'oportunitat de veure la projecció del Pantocràtor i les restes que encara hi quedaven d'aquest, admès també haver pujat per les escales del campanar i poder observar les vistes des de dalt de tot (passant una mica de fred), i finalment haver observat les construccions de fa centenars i potser milers d'anys que encara es mantenen en peu.

    ResponderEliminar
  35. Personalment el que mes em va agradar va ser el parc d'Aigüestortes. Perquè deien coses molt interessants per exemple una planta podie tardar 13 anys en creixer.

    ResponderEliminar
  36. A mi el lloc que més em va agradar va ser el Parc Natural d'Aigüestortes. Els paisatges eren molt bonics i l'aigua freda que hi havia estava molt bona.

    ResponderEliminar
  37. A mi lo que més me a agradat a sigut el centre de recuperació de fauna autòctona per les lludries

    ResponderEliminar
  38. A mi el que més em va agradar va ser Pont de Suert ja que la visita al centre de la fauna va ser molt divertida tot i que els peixos em fan fastig m'ho vaig passar molt bé i també el Montsant ja que vaig recordar moments de quan era petita. En general m'ha agradat molt però seria molt millor si haguessin més dies.

    ResponderEliminar
  39. A mi, una de les coses que mes m'ha agradat, ha estat el Centre de fauna del Pont de Suert, sobretot les llúdrigues. Però sense dubte el que mes m'ha agradat ha set la Església de St. Climent, veure al Pantocrator projectat va ser impressionant i estar al Montsant uns quants anys despres va estar molt divertit.

    ResponderEliminar
  40. La excursió va esta molt bé .
    La projecció del pantocrátor molt emocionant i la sortida a aigües tortes entusiasmant.
    Aixó es tot .

    ResponderEliminar
  41. Em va agradar molt visitar l'església de Sant Climent de Taüll per veure la magnifica projecció del Pantocràtor,sense olblidar el fet de poder pujar al campanar i veure el paisatge de la vall desde tant bones vistes. Esmentant paisatges, també em van agradar molt les vistes que teniem pujant en taxi desde Boí al parc d'aigüestortes lloc que també em va semblar interesant però sobretot bonic.
    Resumint: una gran excursió!

    ResponderEliminar
  42. Jo només vaig estar el Divendres i de les dos visites la que més em va agradar va ser la visita al parc Nacional d'Aigüestortes. Ja que el parc estava molt ben cuidat i va ser fantàstic poder passar una estona a la natura.

    ResponderEliminar
  43. A mi el lloc que més em va agradar de la excursió va ser el parc nacional d'aigüestortes, perquè tenia un paisatge molt bonic i la fauna i les plantes les cuidaven molt bé

    ResponderEliminar
  44. a mi la excursió en general em va agradar molt però el que més em va agradar va ser el parc natural d'aiguestortes perquè en Catalunya mai havia estat en un lloc tant pur i bonic

    ResponderEliminar