sábado, 14 de junio de 2014

Dies 2 i 3 - Sortida a la Vall de Boí (dijous 12 i divendres 13 de juny de 2014)

Estimats/des alumnes,
Després de la presentació del primer dia, dijous i divendres hem tingut l'oportunitat de visitar un dels racons més bonics de les nostres terres: la Vall de Boí. 
Hem fet una mica de tot: visitar les esglésies romàniques de la Vall, gaudir durant unes hores de l'extraordinari paisatge del Parc d'Aigüestortes, conèixer el Centre de Fauna de Pont de Suert, endinsar-nos a l'espectacular Central de Canelles, els jocs de nit a la casa de colònies i altres coses que no explicarem aquí.
Pensem que aquí podeu penjar fotos dels racons més típics de la Vall, fotos artístiques o simplement fotos que us agradin de les que heu fet aquests dies.  
Mentrestant, us deixem algunes fotos de la sortida de l'any passat. Gràcies al professor Jordi Colilles i l'Alba per la seva aportació.





 Fins aviat...


39 comentarios:

  1. Anna Castilló:
    El lloc que més m'ha agradat ha sigut el Parc de Aigüestortes, perquè és un espai natural amb paisatges molt bonics.

    ResponderEliminar
  2. Aquesta excursió del crèdit de síntesi m'ha agradat molt sobretot anar al Centre Piscícola Ribagorçana.

    ResponderEliminar
  3. Aquesta sortida m'ha agradat sobretot per la visita al Parc d'Aigüestortes, perquè les vistes que es podien veure desde dalt de Boí són molt impresionants.

    ResponderEliminar
  4. L'excursió del crèdit de síntesi m'ha agradat molt, el que més m'ha agradat ha sigut el parc nacional d'aigües tortes

    ResponderEliminar
  5. L'excursió ha sigut molt xula!!! Les coses que mes m'ha han sigut el parc nacional d'aigües tortes i la central hidroelèctrica de Canelles.

    ResponderEliminar
  6. Aquesta excursió m'ha agradat molt, sobretot poder anar i disfrutar dels paisatges d'Aigüestortes i també poder visitar el Centre Piscícola Ribagorçana.

    ResponderEliminar
  7. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  8. El lloc que mès m'ha impactat d'aquesta sortida a sigut visitar el Centre Piscícola Ribagorçana. Ja que vaig poder descubrir i veure animals sorprenents.

    ResponderEliminar
  9. El lloc que m'ha agradat més visitar ha sigut el parc d'Aigüestortes, ja que les vistes eren sorprenents.

    ResponderEliminar
  10. El lloc que m'ha agradat més a estat el parc d'Aigüestortes, perquè la natura m'agrada molt.

    ResponderEliminar
  11. L'excursió ha sigut molt entretinguda. El lloc que més m'ha agradat ha sigut el parc d'Aïgüestortes, on hem pogut gaudir d'unes vistes i una natura espectacular.

    ResponderEliminar
  12. Jo m'ho he passat molt bé quan vam anar al parc d'Aiguestortes, sobretot durant la pujada i la baixada.

    ResponderEliminar
  13. Holaa!

    Aquesta sortida m'ha agradat molt ja que vam poder gaudir de llocs que tenim relativament a prop i no coneixem...

    El lloc que més em va agradar va ser el parc d'Aigüestortes

    ResponderEliminar
  14. El lloc que més m'ha agradat ha sigut el parc d'Aigüestortes perquè és molt tranquil i bonic:)

    ResponderEliminar
  15. Aquestes colònies m'han agradat molt, les vistes han set fascinants, al parc natural d'Aigüestortes, podiem haver anat caminant, ja què de passada amb 4x4, no veus res.
    És molt bonic estar en aquell lloc, i ho repetiré per tercera vegada.
    També el projecte del centre piscícola Ribagorçana m'ha encantat completament.
    Trobo que està molt bé.
    Lluís Moreu

    ResponderEliminar
  16. La sortida del crèdit de síntesi m’ha agradat molt. El que més m’ha agradat ha estat el Parc d'Aigüestortes, perquè ens han ensenyat coses noves, i era molt bonic.

    ResponderEliminar
  17. Aquesta excursió ha estat molt divertida! El que més m'ha agradat ha estat el parc de Aigüestortes, ja que les vistes eren prefectes!

    ResponderEliminar
  18. En general m'ha agradat tot peró per a mi el més interesant ha sigut el centra de recuperació de animals de la vall de boí, hi havia animals fascinants i molt divertits.

    ResponderEliminar
  19. Aquesta sortida m'ha agradat molt ja que m'ha portat molts records de la casa de colònies i el Parc Nacional d'Aigüestortes.

    ResponderEliminar
  20. El que més m'ha agradat ha estat el Centre Piscícola Ribagorçana perquè hi hem après moltes coses sobre la llúdriga, la truita, el visó i el cranc de riu. També m'ha cridat l'atenció que una llúdriga es digués com jo.

    ResponderEliminar
  21. M'ha agradat molt la sortida a la Vall de Boi per el fantàstic paisatge que es podia veure a Aigüestortes, el meravellós romànic que té tota la vall, el centre de recuperació que fan una gran tasca i la central de Canelles em va impactar molt per l'altura de la presa. A més a més, la casa de colònies em va portar moltíssims records de quan hi vaig anar de petit.

    ResponderEliminar
  22. El dia 13 de Juny va ser un dia que calia gaudir però tot i així calia treballar però la sortida al parc d'aigües tortes va ser la millor part perquè el transport amb la furgoneta cap al parc vam gaudir d'unes vistes maravelloses.

    ResponderEliminar
  23. Aquesta sortida a la Vall de Boí ha estat molt interessant pel tema de la fauna i la flora del parc d'aigüestortes i els animals però també per l'art romànic i la presa de Canelles.
    Hem après coses noves i hem viscut experiències amb els companys.
    El més interessant per mi ha estat el parc d'aigüestortes ja que és un lloc únic on s'hi respira aire net i pur.
    La casa de colonies ha fet reviure molts records i passar bons moments.

    ResponderEliminar
  24. La sortida ha estat força interessant; a mi personalment em va agradar més el primer dia que el segon, sobretot el parc d'Aigüestortes, ja que és un contacte directe amb la natura. El centre de reproducció i cria d'animals també em va agradar molt, i anar a la casa de colònies em va portar molt bons records de quan era petita i anava al Montsant cada any.

    ResponderEliminar
  25. La sortida a la Vall de Boí em va semblar molt entretinguda. Una de les coses que em va agradar més és el centre piscícola Ribagorçana ja que m'agraden molt els animals, però sobretot vaig trobar molt interessant el Parc d' Aigüetortes ja que es una manera de relacionar-te amb la natura.

    ResponderEliminar
  26. Sens dubte, la part més bonica de l’excursió va estar la visita al parc d’Aigüestortes. On van poder estar en contacte amb la natura, plantes, arbres majestuosos, on vam aprendre curiositats sobre els animals encara que no els poguérem veure i on vam poder presenciar uns paisatges espectaculars, com per exemple, els nombrosos salts d’aigua que trobem durant el curs del riu.

    ResponderEliminar
  27. Jo penso que les parc d'Aigüestortes i Centre psicologia Ribagorçana és un dels llocs més bonics de tot Boí ja que estàs en contacte amb la natura,i a mi m'agrada la natura.

    ResponderEliminar
  28. VALORACIÓ DIÀRIA DEL GRUP:

    En aquests dies de treball coperatiu hem après a treballar amb equip, al principi ha estat pesat organitzar-ho tot, però de mica en mica tots hem participat i treballat.
    Intentem fer-ho el màxim bé possible tot i que el grup, no sempre estem d'acord.
    En aquests temps de calor encara és més dur treballar, però hem de fer un esforç final.

    Nati Isern, Alba Canchal, Núria Boira, Joaquim Nuevo i Roger Mora.

    ResponderEliminar
  29. A mi el que més em va agradar va ser el Parc Nacional d'Aigüestortes perquè ens endinsem a la natura , i també veure animals com la truita,el cisne... També em va agradar molt l'estància a la casa de colònies Montsant de Vilaller !

    ResponderEliminar
  30. El que més em va agradar va ser durant algun temps lliure i quan vam anar a la central hidroelèctrica de Canelles, tot i que les explicacions eren una mica massa llargues. També va estar bé l'estància a la casa de colònies de Montsant de Vialler.

    Javier Roman Morales López.

    ResponderEliminar
  31. A mi el que mes hem va agradar va ser el Parc Nacional d' Aigüestortes perquè m'agrada molt saber coses sobre la natura. També hem va agradar molt el Centre psicologia Ribagorçana perquè els animals que hi havien eren molt curiosos i m'encanten els animals

    ResponderEliminar
  32. El racó més bonic de la Vall de Boí és el parc natural d'Aigüestortes. Caminar pel parc i veure la flora d'aquest fascinant parc, m'ha agradat molt i el guia Abel ho va fer molt bé.
    Marina Solé.
    Portaveu del grup: 'Aigüesrectes

    ResponderEliminar
  33. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  34. De tota l'excursió, personalment, el més fascinant ha estat la central hidroelèctrica de Canelles, tot i que, la visita és va fer un pelet pesada ja que va explicar bastant, peró la visita al interior que va ser lo millor per mi.

    ResponderEliminar
  35. El que més m'agradat d'aquesta excursió ha sigut el parc natural d'Aigüestortes tot el parc era molt bonic i la informació era bonica de saber ja que tenir tantes activitats seguides es va fer pesat. Ta,bé va ser molt divertit veure tots aquells animals extranys, que fins ara no son molt coneguts

    ResponderEliminar
  36. El que més em va agradar de l'excursió va ser el centre de recuperació de la fauna de Pont de Suert

    ResponderEliminar
  37. El que em va agradar més va ser el Parc Nacional d'Aigüestortes i la visita a la central nuclear de Canelles.

    ResponderEliminar
  38. Cada dia s'acumula la feina, n'hi ha molta però ens esforcem i treballem per estar al dia.
    Jo crec que lo de l'art romànic és el més complicat.
    Farem un bon treball cooperatiu.
    Núria B.

    ResponderEliminar
  39. Hem treballat, ens hem organitzat i cada dia ens surt millor, costa però ho farem amb il·lusió.
    S'ha de fer un últim esforç així ho farem, jo i el meu grup.

    ResponderEliminar